Vedno s srcem
Zaupanje naših potrošnikov je naš največji uspeh. Desetletja smo ga gradili skupaj, nato pa, zahvaljujoč njemu, postali vodilna blagovna znamka na področju prehrane v regiji.
Podravka, eno od vodilnih podjetij v jugovzhodni, srednji in vzhodni Evropi, je nastala leta 1947 na temeljih nekdanje tovarne marmelade ter predelave sadja bratov Wolf. Danes imamo sedež v Koprivnici in poslujemo v dveh glavnih poslovnih področjih, in sicer prehrana in farmacevtika. Številni potrošniki so prepoznali vrednost naših izdelkov, zaupajo nam v več kot štiridesetih državah po svetu.
Menimo, da je zaupanje potrošnikov naš največji uspeh. Skupaj smo ga gradili več desetletij, zahvaljujoč njemu pa smo postali vodilna blagovna znamka na področju prehrane v regiji. Skupaj s potrošniki spoštujemo tradicijo in njene vrednote, v kombinaciji z najmodernejšimi ustvarjalnimi metodami ter tehnološkimi dosežki določamo standarde in ustvarjamo najnovejše trende na trgih.
Mi nimamo potrošnikov, ampak goste za mizo.
Naše temeljne vrednote so ustvarjalnost – ideje, ki spodbujajo srce, saj srce poganja vse ostalo, zaupanje – kot osnova vsakega dobrega obroka, strast – tisto, kar obrok spremeni v praznik, zadovoljstvo potrošnikov – mi nimamo potrošnikov, ampak goste za mizo, in vsemu, kar ustvarimo, dodamo odličnost.
Nimamo potrošnikov. Imamo goste pri mizi...
Na podlagi inovativnosti in internacionaliziranosti se posvečamo izboljšanju vsakodnevne kakovosti življenja naših potrošnikov, kupcev in zaposlenih.
V Podravki poslujemo po načelih trajnostnega razvoja. To pomeni, da si prizadevamo resurse uporabljati optimalno, s čim manj odpada. Posebno skrb posvečamo varstvu okolja in razvoju družbe, pri čemer pozorno prisluhnemo njenim potrebam.
Podravko odlikuje tudi vključenost v življenjske procese tako zaposlenih kot celotne skupnosti, zato posebej negujemo spoštovanje, zaupanje, iskren dialog, kolegialnost in transparentnost.