Prehranska strategija
Podravkina prehranska strategija je naše vodilo pri razvoju novih in oživljanju obstoječih receptur izdelkov, da bi zagotovili visokokakovosten in okusen izdelek z ustrezno hranilno vrednostjo za vsako priložnost.
Podravka je v naših domovih že več kot 70 let. Že takrat je bil naš cilj proizvajati visokokakovostna živila nadzorovanega izvora, ki jih je mogoče hitro in enostavno pripraviti.
Podravkino geslo »Vedno s srcem« je vedno pomenilo negovanje najtesnejših vezi z našimi potrošniki.
S stalnim spremljanjem prehranskih navad in potreb potrošnikov na različnih trgih smo po zaslugi Podravkinih strokovnih ekip razvili izdelke za ves dan (obroki in prigrizki) in za vsako priložnost (doma, v naravi, v pisarni, med sestanki, v kinu itd.).
Zavzemamo se za varovanje zdravja in prispevamo k spreminjanju slabih prehranjevalnih navad v družinah, zato smo razvili Podravkino prehransko strategijo, v okviru katere se zavezujemo k naslednjemu:
- zmanjševanje vsebnosti nasičenih in transmaščobnih kislin, soli (natrija) in sladkorjev v naših izdelkih,
- optimizacija izdelkov s hranilnimi snovmi, ki zagotavljajo zdravje in dobro počutje,
- pri razvoju novih izdelkov se osredotočamo na otroke, starejše, potrošnike s posebnimi prehranskimi potrebami, podpiramo zdravje prebavnega sistema, podpiramo doseganje in ohranjanje zdrave telesne teže ter zdrav način življenja,
- zagotavljanje točnih in pomembnih informacij potrošnikom o naših izdelkih na embalaži in s promocijskimi dejavnostmi,
- izobraževanje in opozarjanje na pomen hranilne vrednosti obrokov in velikosti porcij.
Podravkina prehranska strategija je naše vodilo pri razvoju novih in pri oživljanju obstoječih receptur izdelkov, da bi zagotovili visokokakovosten, okusen izdelek z ustrezno hranilno vrednostjo za vsako priložnost. To dosegamo s sinergijo Podravkinih notranjih potencialov in sodelovanja z zunanjimi strokovnjaki ter vami, potrošniki, ki nas podpirate že vsa ta leta.
Rezultati izvajanja prehranske strategije v obdobju 2014–2020 so:
- delež soli v Podravkini liniji slanih izdelkov se je zmanjšal za 160 ton,
- delež sladkorja v Podravkini liniji sladkih izdelkov se je zmanjšal za 764 ton,
- razviti prehranski profili za 29 kategorij Podravkinih izdelkov kot podlaga za razvoj prehransko uravnoteženih inovativnih, novih živilskih izdelkov (prehranski profili so priporočena merila za vsebnost mikro- in makrohranil na 100 g ali 100 ml in/ali na porcijo, ki temeljijo na svetovnih priporočilih za javno zdravje, Podravkini prehranski strategiji za obdobje 2014–2024 in razvojnih načrtih za inovativne, nove izdelke),
- iz celotne linije izdelkov žit za zajtrk, kremnih namazov in prigrizkov so bile odstranjene vse transmaščobe,
- razvit, komercializiran in patentiran je bil izdelek »Salut« kot mešanica mineralnih soli, ki vsebuje 35 % manj natrija,
- v sladkih lešnikovih kremnih namazih, dehidriranih jušnih kockah, juhah in mešanicah za pripravo hrane se uporablja samo trajnostno palmovo olje s certifikatom RSPO (Round Table on Sustainable Palm Oil).